ŠKODA 110R COUPÉ CLUB

Škoda 110 R COUPÉ 1970-1980
Martyho stránky věnované výhradně dokumentaci a původnímu stavu š110r

 Google language translator:
 Škoda quickbar: | Skoda110r.cz | Skoda.Virt | SkodaTeam.cz | TechWweb | Skoda.Daves | HundertGang | Veteran-Skoda |
 Datum: 17. 01. 2025   | Hlavní stránka | Download | Novinky | Top 15 | Odkazy |
   

  FOTO KATALOG 2020
Co je Foto Katalog 2020

Foto-Katalog:
Uzavřená verze 2010
Vznikající verze 2020
Průběžná webová verze


Přihláška :

Letáček  :


  Škoda 110R Coupé club
Š110R Coupé CLUB
Srazy

  Historie vývoje
Jak to všecko začalo

  Technická data
Základní údaje








  Multimedia
Dobová videa

  WEB TRANSLATOR

  Přihlášení - Registrace

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace

  © Copyright

Použití informací :
1, Pro studijní účely:
- Neomezené

2, Citace na jiných stránkách:
- Jen s uvedením zdroje

3, Pro komerční účely:
- POUZE SE SOUHLASEM ADMINISTRÁTORA A AUTORA FOTOGRAFII

Email Martin ŠULC
Mobil 605 709 697
Copyright©Martin Šulc
2004 - 2024

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License.


  Spuštěno 1.11.2005

TOPlist


* Bezpečnostní pásy a jejich ukotvení
Poslední aktualizace dne: 01. 02. 2007 (20154 přečtení)

1

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R - 1. PROTOTYP 990 300 3/1968

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pásy MORAVAN upevněné za B sloupkem pod zadním oknem.





















2

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R - 2. PROTOTYP 990 300 1969

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pásy MORAVAN upevněné za B sloupkem pod zadním oknem.





















3

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R 990 300 1970

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pásy MORAVAN upevněné za B sloupkem pod zadním oknem.




4

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R ??? první vozy modelu 1972?

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pásy kotvené nahoře do rámu střechy. Zatím přesně nevím o jaký typ pásů se jedná, protože jedinou detailní fotografii dodal Petr H. ale netuším kde jí sehnal. Tak se to snad brzo dozvíme. Bohužel takto upevněné pásy jsou vidět pouze na těchto fotografiích vystřižených z prospektů Mototechna 1971+1972 a na špaňelském prospektu, a na těch dvou samostatných - na ostatních ne, takže nelze tvrdit že toto upevnění je poznávacím znakem modelu 1972. Pravděpodobně se to týká jen několika prvních vozů.












5

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R ??? 1972-1973?

Hlavní znaky:

Protože předpokládám že pásy upevněné na stropě nebyly u všech vozů modelu 1972, musíme zjistit jaké a jak upevněné pásy tam byly. Na žádném dalším prospektu modelu 1972 mimo už zmiňovaného prospektu Mototechna 1971 + 1972 s upevněním u stropu nejsou žádné pásy vidět, jako by tam vůbec nebyli, ale to přece není možné... Možná se mi zdá, ale na 1. obrázku na straně řidiče vidím pás vedoucí šikmo dozadu, ale spíš od sloupku než od střechy. Na straně spolujezdce je zase možná vidět kování na sloupku, ale možná je to část pozadí obrázku. Takže kdo ví ...






6

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R 990 300 1972?-1974?

Hlavní znaky:

Stejný model bezpečnostních pásů jako u prototypů a modelu 1971, ale nahoře již upevněný v B sloupku první verze modelu 1973 (ještě BEZ hlavových opěrek sedaček), který ale ještě nemá výztuhu v horním rohu.





















7

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R 990 300 1973-1974?

Hlavní znaky:

Stejný model bezpečnostních pásů jako u prototypů a modelu 1971 + 1973, již upevněný na B sloupku druhé verze modelu 1973 (již S hlavovými opěrkami sedaček), který již MÁ výztuhu v horním rohu. Za povšimnutí stojí že pásy stejného typu jsou namontovány i na ZADNÍCH sedačkách. Protože je to ale jediný prospekt kde je taková montáž potvrzená je pravděpodobné že to nebylo sériové provedení.




















8

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R 95.316-000 1974-197?

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pás MORAVAN SPECIÁL, upevněný nahoře na B sloupku. Zajišťovací karabiny obou pásů se zahakovali na drátěný oblouk upevněný na středový kanál karosérie. V klidovém stavu se volný bezpečnostní pás zavěsil na kování upevněné společným šroubem s horním koncem pasu na B sloupku.











9

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R - - - 1977?

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pás standartně používaný na vozech š 105/120. Zatím je ověřené jejich použití od roku 1977. Má samostatný zahakovací mechanizmus upevněný na kanále skeletu pro každý pás. Odkládání nevyužitého bezpečnostního pásu se provádí do plastového prolisu na krytu upevnění na B sloupku




10

Název

Typ auta

Katalog číslo

Montováno v letech

Bezpečnostní pásy š110R - - - 1980?

Hlavní znaky:

Bezpečnostní pás standartně používaný na vozech š 105/120. Zvláštností je ukotvení na B sloupku. Pás není totiž upevněn přímo na sloupek ale až na jakýsi prodlužovací držák dlouhý přibližně 10cm, který je vyhnutý šikmo dolů dopředu asi pod uhlem 45°. Tím dochází k posunu kotevního místa pásů dopředu. Vlastní pás je stejný s předchozím, samostatný zahakovací mechanizmus upevněný na kanále skeletu pro každý pás. Odkládání nevyužitého bezpečnostního pásu se provádí do plastového prolisu na krytu upevněného na tom prodlužovacím nástavci.











UKOTVENÍ BEZPEČNOSTNÍCH PÁSŮ.

a) PŘEDNÍCH:

B) ZADNÍCH:
Od určitého čísla karoserie jsou všecky vozy připraveny na montáž zadních bezpečnostních pásů, tyto kotevní body jsou schované pod tapecírem.







ZAMĚNITELNÉ BEZPEČNOSTNÍ PÁSY.

1) Pásy z novějších vozů š105/120.






Komentář ze dne: 26.09.2006 07:16:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - KDB (@)
Titulek:
..:-))
Ty pásy na střeše v některých prospektech vidět jsou (1x 100%, 2 x 50%).
Jinak můžu nafotit ty podokenní pásy.

  
Komentář ze dne: 26.09.2006 07:21:00     Reagovat
Autor: [Marty110r] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re:
Karle křič NA KTERÝCH prospektech ať to nemusím hledat, já to našel jen na těhle fotkách ;-)

Komentář ze dne: 26.09.2006 08:31:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - KDB (@)
Titulek:
..na tom španělském prospektu je vidět pás u řidiče, u spolujezdce ne ( retuš , demontáž).
..Mototechna 1971+72 je u spolujezdce zcela zřetelně vidět.
...http://www.skoda110r.com/archiv/fotky/m odel_1972/s110r_1972_01.jpg tady u spolujezdce je také jasně vidět.
...a ten čtvrtý někam zmizel...ty jsi ho přede mnou schoval ?

  
Komentář ze dne: 26.09.2006 10:20:34     Reagovat
Autor: [Myschak] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re:
Máš pravdu je to vidět, ale blbě.
Tu chybějící fotku jsi přehlédnul, tak jsem jí sem pro ůplnost vystřihnul taky.

    
Komentář ze dne: 13.05.2007 10:24:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - KDB (@)
Titulek: Re: Re:
Ahoj Márty, mám pocit, že jsem to už někam psal, ale přímo v Baťovi je uvedeno, že od čísla karoserie, tuším 449 jsou pásy umístěny do střechy a zároveň se zavádí úchyty pásů vzadu..Takže to měla už část modelu 71...

Komentář ze dne: 26.09.2006 09:15:30     Reagovat
Autor: [Marty110r] - Michal Bouda (m.ickx@seznam.cz)
Titulek:
Já měl na svém Erku (model 81) ty pásy jak na š120 ale byly na sloupcích na jakých si prodlužovacích výmyslech. Taková jakási pásovina. Něco jako držáky navíjecích pásů.Pouze byli užší.A ty pásy Moravan Special mám na š110L z roku 76, pokud ti to pomůže.
A ve čtvrtek ti udělám fotky těch prvních pásu,těch Moravan Special a těch ze š 120(mám nové).
Vydrž:-)

  
Komentář ze dne: 26.09.2006 10:23:19     Reagovat
Autor: [Myschak] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re:
Díky Michale, ale vždyť ty MORAVAN SPECIÁL fotky co tu mám jsou od tebe :-)

Kdybys je ale chtěl přefotit tak se zlobit nebudu, malinko se ti třásla ruka :-)

Zajímá mě i ten tvůj prodlužovací výmysl na tý 81.

Každopádně předem děkuju za cokoliv co nafotíš.

    
Komentář ze dne: 26.09.2006 11:30:25     Reagovat
Autor: [] - Michal Bouda (m.ickx@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
Já si je poznal:-)A ruka se mi netřásla.Já měl pujčený takový divný foťák, který lepší fotky nezvládne. Už sem ti s ním nafotil i tu střechu co sem slíbil, a budu ji muset přefotit:-)

    
Komentář ze dne: 27.09.2006 08:26:49     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jerrom (jerrom@centrum.cz)
Titulek: Re: Re:
Hele Marty, mám rady fotku z musea v MB a to jejich eRko má taky takový prodlužovací nesmysly. Kam mám nahrát tu fotku? Do diskuze skoda110r.cz?

      
Komentář ze dne: 27.09.2006 08:30:30     Reagovat
Autor: [] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re:
do diskuse můžeš taky aby to nevypadalo že u mě všecko skončí a zavře se nad tím voda :-))
ale taky mi to prosím pošli na email martysulc@seznam.cz

moc děkuju

Komentář ze dne: 28.09.2006 18:36:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza Kaňkovský (KankovskyJan@seznam.cz)
Titulek: Bezpečnostní pásy
Zdravím všechny Rkaře a chtěl bych se podělit o své poznatky týkajících se upevnění bezp.pásů. Mám 110R vyrobené v 06/1980 a mám pásy upevněné také na takových těch prodlužovacích plocháčích. Myslím, že toto uchycení není výsadou modelu 81.

  
Komentář ze dne: 28.09.2006 21:13:05     Reagovat
Autor: [] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re: Bezpečnostní pásy
Ahoj Honzo,
často se koukám na fotky tvého krásného auta :-)

S těma pásama je to zvláštní, teď mi zase píše kluk že na modelu 81 ten prodlužovací článek NEMĚL. Takže kdo ví....

    
Komentář ze dne: 23.10.2008 19:25:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Štefan (petr_stefan@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Bezpečnostní pásy
Ahoj, mám taky erko schválený do provozu 06/1980 pásy jsou moravan upevněné na prodlužovací pasovině stejně jako má honza, a u zadních sedaček mám pás ukotvený do skeletu na standardních místech, ale je jen na jedné půlce, tedy pro jednu osobu, na druhé není, tak nevím co si o tom mám myslet :-)

      
Komentář ze dne: 23.10.2008 22:50:15     Reagovat
Autor: [Myschak] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Bezpečnostní pásy
Ahoj Petře, dík za informaci, na mé 9/1979 ten prodlužovací nástavec ještě není. Snad časem dohledáme od kdy se tam začal dávat.
Pásy na zadní sedačky se standartně nemontovali, takže pokud je máš jen na jedné straně, připadá mi jako pravděpodobné vysvětlení že je tam předchozí majitel namontoval npř . kvůli upevnění dětské sedačky.
Budu moc rád když se zúčastníš foto-katalogu š110r.
Ahoj Martin

        
Komentář ze dne: 23.10.2008 23:32:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Štefan (petr_stefan@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Bezpečnostní pásy
nevím jestli první majitel používal erko jakožto rodinný vůz, ale možné je vše. Taky by nebylo od věci nějak posbírat info o výbavě exportních verzí, ja mám například odmontovatelný opěrky hlavy na zadních sedadlech a nevím jestli tam mají, nemají být ?

          
Komentář ze dne: 24.10.2008 06:19:59     Reagovat
Autor: [] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Bezpečnostní pásy
Máš pravdu, ale problém je v tom že o exportních autech moc informací není. Některá auta upravoval pro vývoz i Motokov a Tuzex.
Opěrky na zadních sedačkách jsem v žádném dobovém letáčku na volitelné příslušenství nikdy neviděl. Koukni do "ZA PŘÍPLATEK" - "Volně prodejné díly".
Na 99% je to úprava předchozích majitelů.
Budu moc rád když mi pošleš pár fotek - rád se kouknu.
Díky

            
Komentář ze dne: 04.11.2008 21:17:25     Reagovat
Autor: [] - Petr Štefan (petr_stefan@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bezpečnostní pásy
Ahoj, dostal jsi prosímtě ten mejl s opěrkama? Bylo to dost velký tak nevim jestli to vůbec odlezlo

  
Komentář ze dne: 23.10.2008 23:41:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr Štefan (petr_stefan@centrum.cz)
Titulek: Re: Bezpečnostní pásy
Ahoj, tak jsem se koukal na tvoje erko a zjistil jsem, že naše erka jely za sebou jak na výrobním páse tak i do laku. ja mám výrobní číslo 5056206, tedy o pouhá dvě erka mladší, a měli bychom mít i stejný barevný odstín 5123 palmová zeleň myslím :-)

Komentář ze dne: 09.10.2006 19:33:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Prsoň (Martin.Krejci@centrum.cz)
Titulek:
Myslíte ž eby se daly ještě sehnat ty pásy z roku 73 s úchytem na B-sloupek?

  
Komentář ze dne: 09.10.2006 21:28:57     Reagovat
Autor: [] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re:
No nový asi těžko, ale vyndaný z auta nejspíš jo, tím spíš že stejný jsou i ve š100/110. Dej si inzerát na www.skoda110r.CZ nebo na www.veteran.cz snad se někdo ozve.

Komentář ze dne: 10.10.2006 11:40:29     Reagovat
Autor: [] - Michal Bouda (m.ickx@seznam.cz)
Titulek: další fotka
Ahoj Márty,ty pásy MORAVAN SPECIAL jsou ješte vcelku pěkně vidět na fotce toho červenýho Erka:
http://www.skoda110r.com/archiv/prospekty/c ervena1/cervena_T08.jpg
Tak bys to mohl sem přidat.čau

Komentář ze dne: 13.10.2006 10:16:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petkar (@)
Titulek:
Ahoj,

podokenní pásy jsem měl (teda opřípravu na ně) na svém skeletu z roku 1971. Nicméně to uchycení nebylo úplně šťastné, už od výroby, protože matka sice byla navařená na 2 mm pásovině, ale ta pásovina končila před svárem mezi B sloupkem a plechem pod okno. Při nehodě by se to zcela určitě vytrhlo...

Zvláštností tohoto mého skeletu je to, že měl přípravu na zadní pásy v podlaze (matky v tunelu a po stranách skeletu), ale neměl matky v C sloupkách....

Komentář ze dne: 30.10.2006 21:52:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Kloggie (@)
Titulek: ...
Jee, tak to je dobry, ty prototypovy pasy mam taky, to je husty:))) Ja si myslel ze to je mechanismus z letadla napasovanej na normalni pasy:))) To by me v zivote nenapadlo ze by to mohlo bejt origo:))) Ale nevim uz jakyho roku vyroby bylo to erko z kteryho to bylo vyndany:(

Komentář ze dne: 10.08.2009 19:32:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (mkbrno@gmail.com)
Titulek: Doplnění - Moravan Super
Jen malou připomínku, hrabal jsem se dnes ve věcech k mému žigulíčku a našel pásy moravan special a když jsem prohlédl pásy v autě tak jsou to ty co se dávaly do š105/120 a jmenují se MORAVAN SUPER. Podle návodu se dělaly v roce 78 a jsou určené pro vozy škoda 100, 110, 110R, 105, 120, 1203, VAZ 2101, 2102, 2103, 21011, T613, GAZ24 a F125P. Výrobek č. 793 591 095 311, č. Mototechny 194-797 339 SMC 345Kčs.

Komentář ze dne: 01.06.2013 22:08:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza (jan.louzecky@seznam.cz)
Titulek: Dotaz k pásům
Zdravím všechny Rkaře.mám škodu 110R z roku 1980 a bezpečnostní pásy mají také na horním úchytu ten plocháč.Ale zajímala by mne ještě jedna věc,má-li o tom někdo povědomost.Do některých R ek měly za příplatek montovat od roku 1978 údajně samonavijecí pásy Moravan.Při tom se to tady vůbec neobjevuje.Tuto informaci jsem získal z časopisu mapující výrobu škody 100,110 a 110R,(Autotip Motor clasic)Pokud máte někdo o tom povědomost,prosím Vás o potvrzení této informace. Děkuji.

  
Komentář ze dne: 05.06.2013 14:02:04     Reagovat
Autor: [Marty110r] - Martin Sulc (martysulc@seznam.cz)
Titulek: Re: Dotaz k pásům
Ahoj Honzo,
Samonavíjecí pásy se na eRku na 100% objevili při testování karoserií - mám to někde na dobových fotkách. (Až můj notebook vstane z mrtvých tak je najdu)
Záleží jak to v článku myslí. Že by se do eRek montovali seriově jsem neslyšel, ani neviděl na žádné faktuře, ani seznamech příplatkového příslušenství.
Jestli to myslí tak, že se dali koupit samostatně v mototechně jako doplněk to je klidně možné - ale těžko říct jak by se na výměnu pásu v té době tvářili na STK.

Komentář ze dne: 03.10.2016 14:56:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - chore (chorbon@gmail.com)
Titulek: prezka hlinik
ahoj schanim ty hlinikove prezky nevite kde by se daly koupit? diky za info

( Celá tisková zpráva | Počet komentářů: 57 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

Tento web byl vytvořen pomocí redakčního systému phpRS.